رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: پنجره واحد وزارت کشور از ۱۶ مرداد ماه آماده پیش ثبت نام از متقاضیان مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

اکبر پورات در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به ابلاغ و اصلاح مواردی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برابر مفاد اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور، پیش ثبت‌نام برای کلیه متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی الزامی است.

وی با بیان اینکه فضای استان برای حضور کلیه سلایق، احزاب و جریان‌های سیاسی فراهم است، تصریح کرد: از همه متقاضیان واجد شرایط و علاقمند برای حضور در عرصه نمایندگی مجلس درخواست داریم در پیش ثبت نام مشارکت کنند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: پنجره واحد وزارت کشور از ۱۶ مرداد ماه آماده پیش ثبت نام از متقاضیان خواهد بود و کسانی که در این مرحله ثبت نام خود را انجام ندهند، امکان ثبت نام قطعی نخواهند داشت.

پورات بر لزوم توجه همه جانبه به موضوع انتخابات سال جاری و برنامه ریزی دشمن برای کاهش مشارکت مردم اشاره کرد و افزود: با وحدت و همدلی که در استان بوشهر حاکم است و با بصیرت مردم ولایتمدار استان شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و آگاهی‌افزایی از اهمیت این مهم توسط ائمه جمعه، متنفذین دینی، علمی و فرهنگی و نخبگان استان نقش تاثیرگذاری دارد و امری ضروری است، عنوان کرد: ائمه جمعه استان در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش اثرگذاری دارند و با آگاهی‌بخشی صحیح و هدایت افکار عمومی، می‌توانند زمینه‌ساز تقویت وفاق و همگرایی بیشتر در استان باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که این انتخابات بسیار مهمّی است و دشمن از همین حالا توپخانه‌های خودش را به طرف این انتخابات روشن کرده، مشغول بمبارانِ انتخاباتی است، افزود: به همین جهت، بایسته است عالمان و مبلغان ارجمند در منابر و سخنرانی‌های خود چه در مجالس عمومی و در حضور آحاد مختلف مردم و چه در مجالس تخصصی، به مساله انتخابات ورود کنند و با بیان شرائط حساس کنونی به تبیین اهمیت و راهبرد حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.