نمایش «سیب، فانوس، کشتی» به نویسندگی علیرضا ناسوتی و کارگردانی حمید حرا در ژانر مذهبی و با محوریت وقایع پس از عاشورا از ۱۵ تا ۳۱ مرداد روی صحنه اجرا می‌رود.

نمایش «سیب، فانوس، کشتی» به نویسندگی علیرضا ناسوتی، کارگردانی حمید حرا و تهیه‌کنندگی گروه هنری سایه در ژانر مذهبی و با محوریت وقایع پس از عاشورا از ۱۵ تا ۳۱ مرداد ساعت ۲۰ در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت تیوال می‌توانند اقدام به خرید بلیط این نمایش مذهبی کنند.

در خلاصه این نمایش مذهبی آمده است که: سال شصت هجری، کوفه شهر سیاهان و سپیدان واقعه کربلا، غلام هندویی در خانه یک تاجر سرشناس، و یک بیماری سخت و ناشناخته که گریبان ارباب خانه و بسیاری دیگر را گرفته! و تکاپوی نافرجام اطبا و کیمیا گران برای درمان! اما سخن از یک نفرین است. سخن از یک خون بهاست...! خون بهایی ثمین و گرانسنگ! چرا که خون خدا بهایش سنگین است.

شایان ذکر است که مهدی بیابانی، سید علی زاهدی، شایان سر کشیکیان، علیرضا شمایی، علیرضا عمرانی، رضا طهماسبی، هادی کرباسچی، یوسف مرادیان، مسعود نوازش، محمد امین نیک پنجه، سید محمد مهدی هاشمی دانا گروه بازیگران این نمایش را تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.