ماجرای جدال لفظی مدیرکل مدیریت بحران ‌لرستان با رئیس ‌آتش‌نشانی دورود چه بود؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ماجرای اختلاف‌نظر با رئیس سازمان آتش‌نشانی دورود را در هنگام مهار حریق شرکت پتروپالایش‌گهر تشریح کرد.

مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در توضیح کلیپ منتشرشده در فضای مجازی درباره اختلاف‌نظر با رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دورود اظهار داشت: اطفای حریق کارخانه پترو پالایش گهر دورود با عملیات‌های پیشگیرانه از سوی آتش‌نشان‌ها از همان ساعت اولیه آغاز شد.

وی با اشاره به حجم بالای آتش‌سوزی در کارخانه پترو پالایش گهر افزود: تمهیداتی برای این حجم از آتش‌سوزی نیاز بود اندیشیده شود تا خنک‌سازی مخازن انجام و از انفجار مخازن مواد نفتی و سوختی جلوگیری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان عنوان کرد: اختلاف‌نظری با رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دورود برای اضافه‌کردن لاین جدید و خنک‌کردن مخازن شرکت پترو پالایش گهر رخ داد و از آقای جمالی به‌خطر تندی در کلام عذرخواهی می‌کنم.

وی با بیان اینکه خطری برای ساکنان روستای هم‌جوار که بیش از 2700 نفر جمعیت دارد، رخ نداده‌ بود، بیان کرد: موضوع اطفای حریق بلافاصله از سوی رئیس سازمان آتش‌نشانی دورود اطلاع‌رسانی شد و ما نیز ضمن دل‌جویی دوباره در محل حاضر شدیم.

پازوکی گفت: از نیروهای آتش‌نشانی و عواملی که در مهار حریق شرکت پترو پالایش گهر نقش داشتند از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری لرستان به‌صورت رسمی قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ابراز کرد: از تمام نیروهای عملیاتی شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، ازنا، الیگودرز، شازند و نیروهای خدوم دورود که تلاش کردند که این حریق در کمترین زمان ممکن و بدون تلفات جانی اطفا شود، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اختلاف‌نظر در نوع مدیریت حادثه در میدان عملیاتی پیش می‌آید و ‌در حضور شهردار و آتش‌نشانان از رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دورود عذر‌خواهی کردم و  مراتب عذرخواهی خود را نیز دوباره اعلام می‌کنم.

کلیپی ‌در فضای مجازی از جدال لفظی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دورود در هنگام مهار حریق شرکت پترو پالایش گهر منتشر شد که واکنش کنشگران رسانه‌ای را به‌دنبال داشت.

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.