شهردار منطقه ۲۲ تهران با اعلام آمادگی برای خدمات رسانی به زائران اربعین و استقرار در مرز رسمی خسروی گفت : امسال این شهرداری به عنوان معین شهرداری قصرشیرین در کمک رسانی و خدمات رسانی به زائران در مرز مستقر می‌شود.

رضا شرفی شهردار منطقه ۲۲ تهران در نشست هماهنگی و برنامه ریزی خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی گفت : شهردار منطقه ۲۲ طبق احکام ستاد اربعین شهرداری تهران به عنوان مسوول قرارگاه اربعین مرز خسروی انتخاب و در چهار کمیته حمل و نقل، ترافیک و عمران و ساختار سازی برای ارائه خدمات مناسب در مرز ایفای نقش می‌کند.

او از مجموعه اقدام‌های پیش بینی شده توسط شهرداری منطقه ۲۲ تهران را اعزام ۲۰۰ نفر کارگر و تجهیزات از جمله تانکر، خاور، واترجت شستشو و تلویزیون بزرگ و سطل‌های زباله و همچنین برپایی موکب بیان کرد.

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: در امر زیباسازی فضای شهری و آماده سازی شهر قصرشیرین برای حضور و خدمات رسانی به زائران اربعین این مجموعه شهرداری با تمام توان حضور خواهد داشت.

مسوول قرارگاه اربعین شهرداری تهران در مرز خسروی گفت: شهرداری تهران در سال‌های گذشته نیز در ایام اربعین خدمات رسانی گسترده‌ای داشته و امسال نیز با استفاده از تجربه قبلی در خدمت زائران اربعین خواهد بود.

شرفی ضمن درخواست برای تامین سوخت مورد نیاز ماشین آلات شهرداری و صدور کارت تردد برای حضور کارگران و عوامل خدمات رسانی توسط ستاد اربعین استان کرمانشاه، ادامه داد: با اولویت بندی برنامه‌ها و شرح وظایف از ظرفیت خیران منطقه ۲۲ برای حمایت و مساعدت در مرز خسروی استفاده می‌کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.