شهردار کازرون گفت: با برنامه ریزی‌هایی که انجام داده ایم سعی می‌کنیم پارک بانوان این شهرستان تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

طرح پارک بانوان با مساحت حدود ۴۰ هزار متر مربع با الگوبرداری از باغ ایرانی و سردری با بنای تاریخی زیبا که چندین سال است از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد، تا کنون به بهره‌برداری نرسیده است. 

این پارک در ضلع جنوبی پارک معلم شهر قرار دارد و تلاش شهرداری کازرون جهت بهره برداری از پارک بانوان ادامه دارد.

این طرح به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی به شمار می‌رود که با پیگیری‌ها و نظارت مستقیم شهردار کازرون، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

رضا نوذری شهردار کازرون در مورد پیشرفت فیزیکی طرح پارک بانوان با بیان اینکه طرح ساخته شده بدون وقفه در حال انجام است، اظهار کرد: جهت بهره برداری از این پارک هم اکنون ۳ گروه از واحد عمران و تاسیسات شهرداری در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت شهر را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: توسعه فضای سبز شهری در روحیه و نشاط خانواده‌ها تاثیر بسزایی دارد و با برنامه ریزی‌هایی که انجام داده ایم سعی می‌کنیم این پارک تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

نوذری تصریح کرد: اجرای پارک بانوان بر اساس اصول طراحی معماری ایرانی اسلامی و الگو برداری از باغ ایرانی انجام شده است و توجه ویژه‌ای به الگو‌های معماری بومی در طراحی بنا‌های آن انجام گرفته که با بهره برداری از آن بانوان می‌توانند از این فضای زیبا و امن استفاده بهینه کنند.

شهردار کازرون ادامه داد: از جمله فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در این پارک می‌توان به محوطه سازی، اجرای آبنما، موزاییک فرش پیاده رو، بتن ریزی، احداث سرویس بهداشتی، کاشت چمن و درخت اشاره کرد.

نوذری اضافه کرد: مجموعه شهرداری در جهت رفاه حال مردم و همچنین تسریع در روند طرح‌های عمرانی در حال انجام، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.