رفع و پیگیری بیش از ۱۶ هزار حادثه در سامانه ۱۲۲ آبفا

بیش از ۱۶ هزار حادثه از ابتدای امسال تا پایان تیر در سامانه ۱۲۲ آب وفاضلاب مازندران پیگیری و رفع شد.

بهزاد برارزاده مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از ثبت ۲۷ هزار و ۷۳۷ حادثه در بخش آب و فاضلاب در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (۱۲۲) در این مدت خبر داد و گفت: از این تعداد، ۲۷ هزار و ۴۴۷حادثه مربوط به بخش آب و ۲۹۰ حادثه مربوط به بخش فاضلاب بوده است.

او با بیان اینکه از مجموع حوادث ثبت شده در این سامانه ۱۶ هزار و ۲۴۰حادثه پیگیری و رفع شد، افزود: مابقی تماس‌ها توسط کارشناسان ۱۲۲ راهنمایی و پاسخ داده شد.

برارزاده از ثبت ۹۹ هزار و ۱۵۷ حادثه در بخش آب و فاضلاب در سامانه ۱۲۲ طی پارسال در استان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۹۸۲۲۶ حوادث مربوط به بخش آب و ۹۳۱مربوط به بخش فاضلاب بوده است.

او با بیان اینکه بیشترین تماس‌ها در بخش آب مربوط به اتفاقات شبکه توزیع آب بوده است، افزود: به تمامی تماس‌های مردمی دربخش آب و فاضلاب پاسخ داده شد و پیگیری‌های لازم برای رفع آن انجام گرفت.

مدیرعامل آبفامازندران گفت: هم استانی‌ها در صورت مشاهده هر گونه شکستگی ها، حوادث و قطعی آب با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرند تا همکاران جهت بررسی و رفع اتفاق هماهنگی لازم را بعمل آورند.

برارزاده به دیگر قابلیت‌های سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: واگذاری خدمات ۲۴ گانه از جمله واگذاری انشعاب آب و فاضلاب از طریق این سامانه میسر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار