مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون یک شهر و ۶۲ روستا در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

محمود کشاورز، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در این مدت ۷۶۷ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع در اقصی نقاط استان انجام شده است، گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۱۰ هزارو ۶۳۹ علمک در مناطق شهری و روستایی استان نصب و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه در طول ۲ سال گذشته تاکنون ۲۱ هزار و ۸۳۸ اشتراک جدید پذیرش شده است، تصریح کرد: گازرسانی به یک جایگاه CNG، نصب و راه اندازی ۲۸ ایستگاه تقلیل فشار، ایستگاه میترینگ اندازه گیری و همچنین ۲ شهرک صنعتی نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

کشاورز با بیان اینکه در راستای تحقق نامگذاری امسال و سال گذشته گازرسانی به صنایع استان توجه ویژه‌ای شده است، تأکید کرد: در طول ۲ سال گذشته تاکنون بیش از ۳۴۲ واحد تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط استان ایلام گازدار شده است.

وی گفت: از ۶۳۷ روستای استان هم اکنون ۵۶۶ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و در حال حاضر ۱۷ روستا در دست اجرا است، ۱۳ روستا در دستور کار گازرسانی قرار دارند و ۳۷ روستای دیگر فاقد توجیه گازرسانی هستند.

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.