۱۴ موکب برای خدمات رسانی به زائران اربعین درسامانه ثبت شده که موکبداران در جاده هندیجان به ماهشهر به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

حسین بحرکانی فرماندار هندیجان می‌گوید: ۱۴ موکب برای خدمات رسانی به زائران اربعین درسامانه ثبت شده، این مواکب از سمت ورودی بوشهر استان فارس، هرمزگان و استان‌های جنوبی به شهرستان هندیجان وارد می‌شوند، موکبداران در جاده هندیجان به ماهشهر خدمت رسانی به زائرین ارائه خواهند داد.

او گفت: ۲ موکب هندیجان در سرزمین بین المللی شلمچه که توسط برادران وخواهران راه اندازی می‌شود، در ایام اربعین به زائرین خدمات ارائه خواهند داد.

فرماندار هندیجان ادامه داد: تهیه زمین مواکب در اختیار دولت است و ساخت ساز آن نیز با ستاد اربعین است، همچنین ۵ مسجد و حسینه جهت استراحت زائرین و تعدادی از مدارس از سوی آموزش و پرورش در اختیار ستاد عتبات عالیات هندیجان در ایام اربعین قرار خواهند گرفت.

آقای بحرکانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در جهت تامین آب شرب مواکب و روشنایی محوطه اقدامات لازم را داشته باشند، نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران جهت امنیت مواکب پلیس راه و راهور و هلال احمر اقدامات لازم را فراهم سازند و همچنین با مسئول ستاد عتبات و عالیات شهرستان همکاری شود در این ایام هیچ مشکل و بهانه‌ای قابل پذیرش نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.