۳ مدال تکنیک برتر بابلسر در مرحله اول لیگ دوومیدانی بانوان کشور

تیم تکنیک برتر بابلسر در مرحله اول بیست و هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی بانوان کشور موفق به کسب ۳ مدال شد.

در ماده پرتاب وزنه سیده الهام السادات هاشمی از تیم تکنیک برتر بابلسر با رکورد ۱۴/۰۶ متر قهرمان شد. زهرا امیدوار از چادرملو اردکان با پرتاب ۱۳/۵۲ متر نایب قهرمان شد و ملینا رضایی ملک دیگر شرکت کننده تیم تکنیک برتر بابلسر با رکورد ۱۳/۴۲ متر در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در ماده پرش ارتفاع عسل علیقلی از تیم تکنیک برتر با رکورد ۱/۶۵ متر عنوان سوم دست یافت. در این ماده مهدیه زعیمی و محیا نعیمی از تیم آکادمی قهرمانی گل گهر سیرجان به ترتیب با پرش‌های ۱/۷۳ متر و ۱/۷۰ متر بر سکو‌های اول و دوم ایستادند.

در این ماده زهرا فرخ فال از تیم تکنیک برتر با رکورد ۱/۶۰ متر، ششم شد.

نخستین مرحله رقابت‌های دوو‌میدانی بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، گل گهر سیرجان، چادر ملو اردکان، تکنیک برتر بابلسر، مقاومت همدان و آکادمی تهران مدت ۲ روز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

در پایان مرحله اول مسابقات، دانشگاه آزاد اسلامی در صدر جدول ایستاد و تیم‌های چادرملو اردکان، گل گهر سیرجان و تکنیک برتر بابلسر با مدیریت علیرضا طهیری به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در بیست وششمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور، تیم چادر ملو اردکان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.