در پی دستگیری نخست وزیر پیشین پاکستان و احتمال اعتراضات هواداران او، پلیس پاکستان هشدار امنیتی صادر کرد. 

در پی دستگیری عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان به اتهام فروش هدایای دولتی، پلیس این کشور هشدار امنیتی شدیدی در شهر‌های «اسلام‌آباد» و «راولپندی» صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری هندی آنی نیوز، این هشدار در حالی صادر می‌شود که پس از صدور حکم زندان برای عمران خان، بیم آن می‌رود هواداران او مجددا دست به اعتراض بزنند.

سخنگوی پلیس گفت به تمام نیرو‌ها دستور داده شده در مناطق خود بمانند و ایست بازرسی در تمامی مناطق پایتخت فدرال تقویت شده است. 

پلیس شهر راولپندی نیز می‌گوید نیرو‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته، در خیابان‌های اصلی شهر مستقر شده‌اند و دستوراتی برای مقابله با اعتراضات نیز به آنان داده شده است.

ظهر امروز دادگاهی در پاکستان عمران خان را به علت فروش غیرقانونی هدایای دولتی به سه سال زندان محکوم کرد. در پی صدور این حکم، پلیس پاکستان عمران خان را بازداشت کرده است. در همین حال، جنبش انصاف پاکستان می‌گوید مردم «توطئه و تلاش برای انتقام گرفتن از عمران خان» را نخواهند پذیرفت.

گفتنی است اردیبهشت ماه امسال، پس از دستگیری عمران خان به اتهام فساد مالی، انبوهی از هواداران او به خیابان‌ها آمدند به طوری که دولت از نیرو‌های ارتش به منظور بازگرداندن آرامش و برقراری نظم عمومی استفاده کرد. پس از اعتراض شدید مردم، دادگاه عالی پاکستان دستور آزادی عمران خان را صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار