دوره تربیتی معرفتی طرح ولایت ویژه خواهران شهرستان کازرون به مدت سه روز در سالن اجتماعات شهدای گل‌های داوودی در سپاه ناحیه برگزار شد.

سجادیان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: این دوره سه روزه در ۳۰ ساعت آموزشی به صورت حضوری با استفاده از اساتید مجرب حوزه علمیه و دانشگاه‌های شهرستان کازرون جهت بهر ه برداری هرچه بهتر خواهران انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امین  تاکید کرد: با توجه به ابلاغ سازمان بسیج دوره طرح ولایت ویژه ارکان طیبه شجره صالحین و شورا‌های حوه و پایگاه مقاومت به صورت مشترک توسط تعلیم و تربیت و قسمت عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی در ناحیه طی خواهد شد.

او اذعان داشت: در این دوره سه روزه که در مجموع ۱۵ جلسه برگزار خواهد شد شرکت کنندگان با موضوعاتی همچون اعتقادی، بصیرتی، دینی و انقلابی، اخلاقی، رشد و تعالی معنوی، سبک زندگی و... آشنا خواهند شد.

سجادیان گفت: دوره تربیتی معرفتی طرح ولایت در چهار دوره برای خواهران و برادران برگزار می‌شود که اولین دوره برای خواهران دو حوزه مقاومت بسیج الزهراء (س) و کوثر (س) خواهران برگزار شد و دوره‌های بعدی برای برادران در شهرستان کازرون و بخش مرکزی در خود شهرستان و دوره خواهران و برادران در دو حوزه استحفاظی خشت و کنارتخته و جره و بالاده در خود بخش‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

او یاد آور شد: در این دوره سه روز از محتوای تدریس شده در طول دوره در آخر دوره آزمون به عمل خواهد آمد و برای کسانی که نمره قبولی دست پیدا کنند گواهی صادر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.