گردهمایی سراسری فعالین مهدویت برگزار شد

گردهمایی سراسری فعالین مهدویت در دوازدهم و سیزدهم مرداد ماه به مدت دو روز در مجتمع یاوران مهدی موعود (عج) برگزار می‌شود.

حامد صالحی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، از برگزاری گردهمایی سراسری فعالین مهدویت با حضور مربیان مهدویت، معاونین فرهنگی و آموزشی و مسئولین روابط عمومی استان‌های کشور در دوازدهم و سیزدهم مرداد ماه به مدت دو روز در مجتمع یاوران مهدی موعود (عج) قم – جمکران خبر داد.

صالحی گفت: این جلسه با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران فرهنگی و روابط عمومی بنیاد مرکز و مدیر مرکز تخصصی مهدویت و با پیام تصویری حجت الاسلام والمسلمین قرائتی همراه بود.

وی افزود: برگزاری جلسات تخصصی فرهنگی و آموزشی مهدویت، جلسات آموزشی روابط عمومی، حضور و سخنرانی اساتید برجسته مرکز تخصصی مهدویت در بخش‌های کودکان و نوجوانان و جوانان، از موضوعات این گردهمایی بود.

مدیر روابط عمومی بنیاد مهدویت خاطرنشان کرد: انتقال معارف مهدوی با شیوه تفکر خلاق و اکتشافی با تدریس حجت الاسلام سید روح الله موسوی، کارکرد‌های مهدویت در امیدواری به آینده با تدریس حجت الاسلام حسن محمودی و مهارت‌ها و راهکار‌های تربیت مهدوی با تدریس نجمه نجم برگزار شد.

صالحی افزود: موضوع اقتضائات فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی مهدوی برای نوجوانان با تدریس حجت الاسلام عباسی ولدی و تربیت نوجوان در عصر رسانه با تدریس رضا مهدوی مهر از دیگر محور‌های مورد بحث در روز نخست این گردهمایی بود.

وی گفت: در روز جمعه و دومین روز از گردهمایی فعالان مهدویت، راهکار‌های تعمیق باور‌های مهدوی با توجه به خصوصیات دوره نوجوانی با تدریس حجت الاسلام مهدی هادی و روانشناسی نوجوان، مخاطب شناسی و ارتباط موثر با تدریس حجت الاسلام محمدی شکیب به بحث و بررسی گذاشته شد.

صالحی یادآور شد: زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و بازدید از نمایشگاه این مکان مقدس از دیگر فعالیت‌های دومین روز گردهمایی بود.

وی در پایان اظهار کرد: شرکت کنندگان در این همایش دو روزه برای دریافت گواهینامه دوره باید در آزمون پایانی شرکت کنند و در صورت کسب حدنصاب گواهینامه به آن‌ها اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار