مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای گلستان پیرو بازدیدهای میدانی از پایانه مسافری گرگان، این تشکلها را ملزم به رعایت حقوق و پاسخگویی مناسب به مسافران کرد.
عادل مصدقی در نشست با این تشکلها گفت: حضور مستمر مدیر یا فرد پاسخگو در شرکت، تاکید بر صدور بلیط، استفاده از لباس فرم، بغل نویسی ناوگان اتوبوسی و نظارت بر عملکرد دلالها تحت نظر شرکت از مهمترین مواردی است که پرداختن و رعایت آنها حقوق شهروندی مسافران را تامین میکند.
وی، هدف از این اقدامات را، ارتقای وضعیت موجود بخش مسافری و جلب رضایت مردم بیان کرد.
تشکلهای صنفی مسافری گلستان نیز در این نشست با برشمردن مسایل پیش روی شرکت ها، ناوگان و رانندگان بخش، اصلاح نرخهای مسافری را مهمترین راهکار رفع آنها برشمردند و گفتند که با اصلاح نرخهای کرایه؛ فعالیتهای این بخش نیز توسعه مییابد.
۲۷۵۰ راننده فعال با حداقل میانگین سنی ۴۵ سال، ۷۰ شرکت حمل و نقل، ۱۹۰ دستگاه اتوبوس، ۶۵۰ دستگاه مینی بوس و ۸۲۰ دستگاه سواری در بخش مسافری استان فعالیت دارند.