استاندار یزد گفت: با تبدیل همه پارچه‌های تولید شده در یزد به پوشاک، این استان را به قطب پوشاک کشور و منطقه مبدل می‌سازیم.

فاطمی استاندار یزد با اشاره به ظرفیت بالای استان در زمینه پوشاک گفت: پوشاک از حوزه‌های مهم در عرصه اشتغال است که ظرفیت بسیار بزرگی به همراه دارد و هم اکنون پنج درصد پارچه تولید شده در یزد به حوزه پوشاک می‌آید و ۹۵ دیگر هم یک ظرفیت بالا محسوب می‌شود.

او افزود: تلاش می‌کنیم حوزه پوشاک استان را در قالب یک طرح، توسعه داده تا همه پارچه‌های تولید شده به پوشاک تبدیل شود و این استان را به قطب پوشاک کشور و منطقه مبدل سازیم.

استاندار یزد ضمن بازدید از دو مجموعه فرهنگی و ورزشی در حال ساخت شرکت یزدباف در قالب مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت گفت: مجموعه آموزشی مدیریت سامان در سه طبقه و ۱۲ کلاس درس و همچنین کارگاه‌های آموزشی، سالن سینما، آمفی تئاتر، سالن ورزشی و مسجد در حال ساخت است.

او افزود: همچنین ساخت مجتمع ورزشی، فرهنگی و تفریحی شامل زورخانه، سالن فوتسال و والیبال، بدن سازی، دوچرخه سواری، اسکواش، رستوران و فضای سبز در قالب مسئولیت‌های اجتماعی شرکت یزدباف در حال اجرا است.

استاندار با بیان اینکه مجتمع ورزشی در حوزه زورخانه از مجموعه‌های کم نظیر کشور به شمار می‌آید ادامه داد: مجموعه آموزشی مدیریت سامان بسیار فاخر بوده و با نگاه تربیت مدیران آینده در حوزه‌های مختلف صنعتی، آموزشی، علمی و فناوری فعالیت می‌کند.

برچسب ها: پوشاک ، مجتمع ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
شما نمی خواهد یزد را قطب پوشاک کنید چون یکدفعه که یزد را قطب گردشگری و هزار کوفت و زهر مار نمودید یک گله از اهالی کرمان و سیستان و بلوچستان و افغانستان را به یزد ارسال نمودید کافی است دیگه
آخرین اخبار