پایان کار باند سارقان مسلح تلفن همراه در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند سارقان مسلح مغازه موبایل فروشی در عملیات هماهنگ کارآگاهان پلیس شهرستان زاهدان خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان   گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه مغازه موبایل فروشی و چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در سطح شهرستان زاهدان بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و ویژه موفق به شناسایی باند ۵ نفره سارقان مسلح شده و متهمین را به صورت نامحسوس تحت نظر خود قرار دادند.

 فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سرانجام ماموران انتظامی در فرصت و موقعیت مناسب و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توانستند پنج نفر از اعضای اصلی این باند سارقان مسلح را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کلاش و دو قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه؛ ۵۴ دستگاه گوشی موبایل مسروقه؛ یک دستگاه فلزیاب؛ لب تاب و ۳ عدد تلویزیون خانگی نیز کشف نمایند.

 سردار جلیلیان با اشاره به اعتراف اعضای این باند به انواع سرقت‌های مسلحانه تلفن همراه و منزل در سطح استان گفت: تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قبلاً هم هشدار داده بودیم چنانچه اشرار و مخلین نظم و امنیت بخواهند برای مردم به هرصورتی ایجاد مزاحمت کنند قاطعانه با برخورد پلیس مواجه خواهند شد و درس پشیمان کننده آیی به آن‌ها خواهیم داد. 

     

برچسب ها: سارقان ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
خدا قوت
آخرین اخبار