سرپرست حوزه نظارت بر گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه گمرک کرمانشاه حتما به خارج از شهر منتقل می‌شود، گفت : محلی در نزدیکی دهکده لجستیک بهترین مکان برای استقرار گمرک کرمانشاه است.

علی اصغر عباس‌زاده سرپرست حوزه نظارت بر گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جابجایی گمرک کرمانشاه به محدوده‌ای خارج از شهر از سال ۱۳۹۰ تاکنون مطرح بوده، گفت : ساختمان کنونی گمرک کرمانشاه بواسطه قرارگیری در دل شهر، مشکلات ترافیکی، محدودیت تردد تجار و کامیون‌ها و ... حتما باید جابجا شود.

وی با بیان اینکه در این سال‌ها چندین مکان برای احداث محل جدید گمرک کرمانشاه پیشنهاد و حتی خریداری و یا تهاتر شده، عنوان کرد: مهمترین نکته درباره جابجایی گمرک کرمانشاه تعیین محلی مناسب است که در بلندمدت نیز جوابگوی نیاز گمرک باشد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از تمرکز بر تعیین محلی مناسب برای جابجایی گمرک کرمانشاه طی حدود پنج ماه اخیر یاد کرد و افزود: مطالعاتی را در این زمینه آغاز کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه برای محل جدید گمرک کرمانشاه در نزدیکی دهکده لجستیک کرمانشاه که قرار است احداث شود، است.

عباس‌زاده با بیان اینکه به همت مسئولان استان موضوع راه‌اندازی دهکده لجستیک کرمانشاه با جدیت در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: گمرک یکی از کلیدی و اصلی‌ترین دستگاه‌هایی است که باید در این دهکده مستقر شود از همین رو هر محلی که برای ایجاد دهکده لجستیک کرمانشاه تعیین شود، گمرک به عنوان اولین دستگاه به آنجا نقل مکان خواهد کرد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه افزود: دو مرتبه جابجایی و اینکه گمرک فعلی کرمانشاه به محلی جدید منتقل شود و سپس با راه‌اندازی دهکده لجستیک به این دهکده برود، منطقی نیست. از همین رو دهکده لجستیک بهترین گزینه برای نقل مکان نهایی گمرک کرمانشاه است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.