فعالیت ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت در جاده‌های اردبیل

معاون حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۵۴ سامانه ثت تخلفات و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان اردبیل فعال هستند.

نجف قلیزاده در بازدید از سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات در محور سرچم_اردبیل گفت: بالغ بر ۴ میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در چهار ماهه گذشته به ثبت رسیده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود، می گوید: سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر ترددکنندگان در جاده با رعایت سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز دقت کنند.

به گفته او، محور‌های بران – سه راهی سربند، مشگین شهر – کنگرلو و گرمی – بیله سوار جز محور‌های پر تخلف سرعت غیرمجاز استان به شمار می‌روند.

نجف قلیزاده افزود: در چهار ماهه گذشته ۱۴۵ هزار و ۸۲۸ تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران – سه راهی سربند، ۱۱۱ هزار و ۲۹۳ تخلف در محور مشگین شهر- کنگرلو و ۱۱۰ هزار و ۸۲۲ تخلف نیز در محور گرمی- بیله سوار ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل می گوید: در همین مدت بیش از ۳۳۲ هزار تخلف تردد سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان نیز به ثبت رسیده است.

نجف قلیزاده از ثبت ۷۰ هزار و ۳۲۷ تردد سبقت غیرمجاز در محور آستارا – اردبیل، ۳۷ هزار و ۲۱۶ تخلف در محور اردبیل – سرچم و ۳۲ هزار و ۲۱۴ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اسالم – خلخال در چهار ماهه گذشته خبر داد.

به گفته او، ۱۰ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۷۴۲ تخلف تردد فاصله طولی غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده و ۱ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۵۴۵ تخلف در محور آستارا – اردبیل، ۸۷۹ هزار و ۹۸۵ تخلف در محور اردبیل-آستارا و ۷۰۹ هزار و ۴۱۵ تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل - نیر ثبت شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.