مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از بهره مندی حدود هزار و ۷۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان از راه آسفالت خبر داد.

پیمان آرامون مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: حدود هزار و ۷۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار تا پایان چهارمین ماه از سال جاری از راه مناسب و آسفالت در سطح استان برخوردار می‌شوند.

وی افزود: آذربایجان غربی ۲ هزار و ۷۲۶ روستا دارا بوده که از این تعداد، ۲ هزار و ۲۸۲ روستا بالای ۲۰ و بیش از ۸۰ درصد محور‌های مواصلاتی آسفالت شده و پروژه آسفالت چندین روستای دیگر نیز هم اکنون در دست اقدام بوده که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اتمام این پروژه‌ها نیز خواهیم بود.

آرامون اضافه کرد: از لحاظ آسفالت راه‌های روستایی، شهرستان چاربرج با ۱۰۰ درصدی آسفالت در راه‌های روستایی، رتبه اول برخورداری در سطح استان را به خود اختصاص داده و شهرستان‌های نقده با ۹۸.۷۰ درصد و اشنویه با ۹۸.۵۷ درصد برخورداری رتبه‌های دوم و سوم استان را در اختیار دارند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، با انجام پروژه‌های راهداری تا پایان تیر ماه، ۸۹.۰۹ درصد از خانوار‌های روستایی استان از نعمت آسفالت راه‌های روستایی بهره‌مند شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.