فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد.

سرهنگ شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در نشست خبری با اشاره به صدور گذرنامه زیارتی از ابتدای مرداد گفت: در این مدت ۲ هزار و ۱۳۹ نفر برای صدور گذرنامه زیارتی درخواست ثبت کرده اند.

او افزود: این گذرنامه‌ها ۳ تا ۵ روزه صادر می‌شود و مردم مراجعه خود را به روز‌های نزدیک به اربعین نیندازند.

سرهنگ شجاعی نسب بیان کرد: مردم علاوه بر مراجعه به سامانه پلیس من از طریق مراجعه حضوری به پلیس گذرنامه‌ها هم می‌توانند در خواست دهند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۲ میلیون لیتر سوخت در استان کشف شده که یک میلیون لیتر از خودرو‌های حامل سوخت قاچاق بوده است تصریح کرد: در این رابطه ۶۴۲ خودروی حامل سوخت قاچاق از ۳ تا ۶ ماه توقیف شده است.

او گفت: در حوزه فضای سایبری، ۴۰ درصد جرائم کلاهبرداری رایانه‌ای، ۳۲ درصد برداشت اینترنتی و ۱۲ درصد هتک حیثیت و نشر اکاذیب بوده است.

سرهنگ شجاعی نسب با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از ۱۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده است گفت: در این رابطه ۳ هزار نفر دستگیر و ۵۴۰ خودرو هم توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ثبت بیش از ۴ میلیون و ۶۵۹ هزار تردد در استان گفت: با وجود افزایش ۶ درصدی این تردد‌ها، جانباختگان تصادفات درون شهری ۶ و جاده‌ای ۱۳ درصد کاهش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.