آب دزدی از خط لوله شهری برای آبیاری زمین کشاورزی+فیلم

فردی که از لوله اصلی آب شهری انشعاب گرفته و آن را به زمین کشاورزی هدایت کرده بود در یکی از روستا‌های فریدونکنار دستگیر شد.

سیدعسگری داداش‌نژاد بخشدار مرکزی فریدونکنار گفت: اهالی برخی روستا‌های شهرستان گزارش‌های متعددی در خصوص کاهش فشار آب برای بخشداری ارسال کرده بودند که شرکت آب و فاضلاب اقداماتی برای حل این مشکل انجام داد اما در بازخورد‌های مردمی متوجه شدیم که مشکل برطرف نشده است.

او افزود: پس از بارندگی‌های اواخر تیرماه و هنگامی که زمین‌های کشاورزی نیاز به آبیاری نداشتند گزارش‌های کمبود آب یا کاهش فشار آب نیز متوقف شد به همین دلیل احتمال آب دزدی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی مطرح گردید.

بخشدار مرکزی فریدونکنار ادامه داد: احتمال سرقت آب آشامیدنی شهری برای آبیاری زمین‌های کشاورزی به صورت مکتوب به دهیاران و به صورت حضوری در برخی روستا‌ها اعلام شد تا مردم نسبت به این موضوع آگاه باشند و اگر مواردی دیدند اطلاع دهند.

داداش‌نژاد گفت: روز گذشته گزارش مردمی مبنی بر سرقت آب آشامیدنی برای آبیاری زمین کشاورزی در یکی از روستا‌های شهرستان دریافت و بلافاصله گروه بازرسی به روستا اعزام شد.

او افزود: در این بازرسی مشخص شد فرد متخلف از لوله اصلی آب شهری انشعاب گرفته و آن را به زمین کشاورزی هدایت کرده است.

بخشدار مرکزی فریدونکنار ادامه داد: پس از مستندسازی و تهیه صورت جلسه موضوع به نیروی انتظامی و مقام قضایی گزارش و جریمه ۹۰۰ میلیون تومانی برای فرد متخلف پیشنهاد شده است.

داداش‌نژاد با تشکر از مردم برای همراهی در پیگیری این موضوع از آنان خواست در صورت مشاهده چنین تخلفاتی، موارد را به بخشداری اطلاع دهند.

برچسب ها: سرقت عجیب ، آب دزدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
به‌نظر‌من‌بی‌وجدانی‌است‌اب‌‌شرب‌را‌برای‌کشاورزی‌استفاده‌کنیم‌‌یزید‌شویم‌اب‌را‌روی‌مردم‌‌‌قط‌کنند‌ ‌حالا‌اگر‌از‌روی‌زیاد‌خواهی‌باشد‌‌بالا‌ترین‌مجازاد‌‌ واگر‌ازفقر‌باشد‌‌توجی‌وتنبی‌شودچقدر‌باید هزینه‌شود‌تا‌اب‌به‌خانه‌های‌مردم‌میرسد