معاون عمرانی فرمانداری نهاوند از آماده‌سازی راه‌های مواصلاتی این شهرستان برای اربعین خبر داد.

جعفر سلگی گفت: با توجه به قرار گرفتن نهاوند در مسیر ارتباطی مرکز کشور به غرب و حجم بالای تردد زائران از این مسیر، محور‌های مواصلاتی این شهرستان برای اربعین آماده‌سازی می‌شوند. 

او گفت: یکی از موارد مهم در موضوع آماده‌سازی زیرساخت‌های اربعین اصلاح، نوسازی و بهسازی راه‌های مواصلاتی شهرستان است که امسال به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته تا زائران اربعین که از محور‌های ارتباطی نهاوند عبور می‌کنند کمترین دغدغه را در این خصوص داشته باشند.

معاون عمرانی فرماندار نهاوند گفت: شهرستان نهاوند با توجه به قرار گرفتن در مسیر استان‌های کرمانشاه، اصفهان، قم، تهران ایلام و لرستان از گذشته‌های دور به عنوان یکی از مسیر‌های اصلی تردد زائرین به کشور عراق مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

سلگی گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای تامین امنیت جاده‌ای مسافران اربعین صورت گرفته که باعث شده میزان تصادفات جاده‌ای به کمترین حد ممکن رسیده است.

او گفت: امسال نیز در این زمینه اقدامات مهمی در دست انجام است که تا قبل از اربعین پروژه‌های راهسازی در حوزه شهرستان تکمیل شود.

معاون عمرانی فرماندار نهاوند به فعالیت‌های در دست اقدام اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های عمرانی شامل بهسازی مسیر، لکه‌گیری، روکش آسفالت و روکش‌های حفاظتی در محور‌های مواصلاتی و ایمن‌سازی محور‌ها شامل خط‌کشی، نصب علائم، ایجاد روشنایی نقطه‌ای و نصب حفاظ میانی راه در حال انجام است که بهبود سطح سرویس‌دهی و ارتقای ایمنی تردد زائرین در محور‌های مواصلاتی را آسان‌تر می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.