رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در جریان سفر به مهاباد بر نحوه عملکرد حوزه قضایی این شهرستان نظارت کرد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در دومین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی مهاباد از محاکم، دادسرای عمومی و انقلاب و شورا‌های حل اختلاف مهاباد بازدید و با حضور در شعب و بررسی پرونده‌ها، سامانه سمپ و گفتگو با تعدادی از مراجعین، از نحوه عملکرد حوزه قضایی و حرکت بر مدار برنامه عملیاتی ۱۴۰۲ اطلاع حاصل کرده و میزان رضایتمندی ارباب رجوع را مورد ارزیابی قرار دادند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین با کارکنان این حوزه قضایی نیز گفتگو و در جریان مشکلات و کمبود‌های امکاناتی آنان قرار گرفت و دستور‌های لازم را برای رفع این مشکلات صادر کرد.

در ادامه این بازدید و در چهارمین برنامه نیز با برگزاری ملاقات مردمی، عتباتی و معاونین قضایی همراه با بیش از ۳۰ نفر از مراجعین به دادگستری مهاباد دیدار چهره به چهره انجام دادند و با بررسی درخواست‌های آنان در مورد هر یک دستور لازم را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی به همراه جمعی از مدیران دستگاه قضایی استان روز دوشنبه به شهرستان مهاباد سفر کرد.

بازدید مجتمع پتروشیمی مهاباد و محل احداث زندان جدید این شهرستان و شرکت در مجلس ختم ماموستا ملا «محمد عباسی» از قضات دادگستری مهاباد در مسجد جامع (سوور) از دیگر برنامه‌های عتباتی در سفر به این شهرستان است.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.