معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

خبرنگاران مدافعان حیثیت انقلاب اسلامی هستند

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: خبرنگاران مدافعان اصلی نظام و حیثیت انقلاب اسلامی هستند و در این عرصه تکلیف و وظیفه سختی بر عهده دارند.

هادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: خبرنگاران، سرباز و نیروی اصلی در صف اول مقابل با هجمه دشمنان علیه نظام هستند.

او انعکاس پیشرفت‌های کشور توسط رسانه‌ها را مورد اقبال مردم دانست و افزود: تجربه نشان داده است وقتی خبرنگاران وارد موضوعات اجتماعی می‌شوند اوضاع بهتر مدیریت می‌شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دشمن از سال‌ها پیش به نفوذ شبکه‌های معاند خبری و ماهواره‌ای در جامعه ایران امید بسته لذا مسیر حرکت دشمن و راه مقابله با آن‌ها برای رسانه‌های داخلی روشن است.

طباطبایی بیان کرد: رسانه‌های داخلی باید بتوانند پاسخ درستی به هجمه‌ها بدهند و قبل از آن‌ها خبررسانی کنند و اطلاع رسانی آن‌ها به گونه‌ای باشد که جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

او تصریح کرد: رسانه‌ها توانمندی‌های کشور که در ۴۵ سال گذشته زیر سخت‌ترین تحریم‌ها بوده را به مردم نشان دهند و البته فقط نباید به پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های علم و فناوری، دفاعی و پزشکی نمود بیشتری داشته اکتفا کنند و باید به سایر موضوعات نیز بپردازند.

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: رسانه‌ها برای انعکاس موثرتر این پیشرفت‌ها می‌توانند از اعترافات مسوولان کشور‌های خارجی و دشمنان کشور در توصیف توسعه فناوری و صنایع دفاعی استفاده کنند.

برچسب ها: رسانه ، علم و فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.