معاون استاندار خراسان جنوبی:

قراردادهای مربوط به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شود

عباس زاده گفت: دستگاه‌های اجرایی قرارداد‌های مربوط به تفاهم نامه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را تا نیمه شهریور منعقد کنند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه بسیج سازندگی به موضوع امضای تفاهم نامه نهایی بین استاندار و سردار آبرومند اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی قرارداد‌های مربوط به تفاهم نامه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را تا ۱۵ شهریور منعقد کنند.

او افزود: تفاهم نامه مورد نظر به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ خواهد شد و آن‌ها نیز قرارداد‌های مورد نظر را باید تا ۱۵ شهریور منعقد کنند تا زمینه اجرای این تفاهم نامه فراهم شود.

عباس زاده با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مانند برنامه‌های سنواتی خود باید پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند، اظهار کرد: این تفاهم نامه ظرفیت خوبی برای محرومیت زدایی در استان است.

به گفته معاون استاندار بخشی از منابع اجرای این تفاهم نامه از محل اعتبارات سالانه دستگاه‌ها و بخشی دیگر نیز از منابع متمرکز بودجه محرومیت زدایی کشور تأمین خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه مفاد این تفاهم نامه در مدت سه سال اجرایی خواهد شد، ادامه داد: در این تفاهم نامه آبرسانی به روستا‌های استان در اولویت قرار دارد.

عباس زاده اظهار کرد: به تفکیک هر حوزه باید میزان منابع مورد نیاز برای اجرای هر طرح در قالب قرار داد‌های مورد نظر مشخص شود.

او با اشاره به اردوی جهادی مقام معظم رهبری در جریان زلزله سال ۴۷ شهرستان فردوس عنوان کرد: همه افتخار ۱۳ شهریور به این است که منتسب به مقام معظم رهبری است که پارسال اجلاسیه جهاد مقدس در این روز با حضور معاون اول رئیس جمهور در فردوس برگزار شد.

به گفته عباس زاده دبیرخانه دائمی اجلاسیه جهاد مقدس باید در خراسان جنوبی تشکیل شود و برنامه ریزی لازم برای برگزاری برنامه‌هایی به این مناسبت در داخل و خارج استان انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار