جنبش حماس در واکنش به منفجر کردن خانه شهید فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست، تاکید کرد این اقدام از روی ضعف بوده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به منفجر کردن خانه عبدالفتاح خروشه رزمنده شهید فلسطینی اعلام کرد این جنایت جدید فرزندان ما را در کرانه باختری و قدس به سمت تشدید مقاومت سوق خواهد داد.

به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، متن بیانیه جنبش حماس در واکنش به انفجار خانه عبدالفتاح خروشه رزمنده شهید فلسطینی به این شرح است:

پافشاری صهیونیست‌ها بر ادامه دادن به منفجر کردن خانه‌های اعضای مقاومت و خانواده‌های شهدا و اسیران که جدیدترین مورد آن منفجر کردن خانه عبدالفتاح خروشه رزمنده شهید گردان‌های قسام در سپیده دم امروز در اردوگاهی نظامی در نابلس بود، سیاستی از روی ضعف است، نشان داد نمی‌تواند مقاومت را خاموش کند و بر روحیه اعضای مقاومت و خانواده‌های مبارزشان تاثیر بگذارد. قهرمانان ما که برای دفاع از مسجدالاقصی قیام کردند، راه پاسخ دادن به این جنایت را بلد هستند. 

جنبش حماس به بازوان و قهرمانان مقاومت و فرزندان سرافراز ملتمان که در برابر حمله به نابلس مقاومت کردند، تبریک می‌گوید و از پویش‌های مردمی پی در پی برای اعلام مخالفت با سیاست تخریب خانه‌ها و مقابله همه جانبه با آن قدردانی و تاکید می‌کند این جنایت جدید فرزندان ملت ما را در کرانه باختری و قدس به سمت تشدید مقاومت و عملیات قهرمانانه با هدف اعلام وفاداری به قربانیان و بازدارندگی در برابر اشغالگران و گله‌های شهرک نشینشان سوق خواهد داد.

ملت ما و گروه‌های زنده (هوشیار) فلسطین پشت خانواده‌های مقاوم ما که دشمن با تخریب خانه و دارایی آنان را هدف قرار می‌دهد، خواهند ماند. این ملتِ مبارز تا هر زمان که طول بکشد و هرچه قدر هم که جانفشانی شود، دوشادوش یکدیگر یکصدا در برابر رژیم اشغالگر خواهند ایستاد تا به حقوق کاملمان دست یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار