تلاش زلنسکی برای دریافت تسلیحات بیشتر از ارتش هلند

رئیس‌جمهور اوکراین در تلاش است نظر هلند را برای ارسال تسلیحات جنگی بیشتر به بهانه تأمین امنیت مسیر صادرات غلات، جلب کند.

«ولودیمیر زلنسک» رئیس‌جمهور اوکراین در تماس تلفنی با «مارک روته» نخست‌وزیر هلند، پس از تشکر از او به خاطر پیوستن هلند به بیانیه G۷ برای حمایت از اوکراین، درخواست ارسال تسلیحات بیشتر از این کشور به اوکراین را مطرح کرد.

کی‌یف می‌خواهد در حین بحث درباره امنیت دوجانبه، هلند را به سمت ارسال جت‌های جنگنده، توپخانه، خودرو‌های زرهی و سیستم‌های دفاع هوایی برای محافظت از مسیر غلات دریای سیاه سوق دهد.

این در حالی است که شورای کشاورزی اوکراین هشدار داده است که میزان برداشت گندم آسیاب شده در این کشور به دلیل شرایط آب و هوایی بد ممکن است به ۴۰ درصد کاهش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
کل جهان مضحکه دست این مرد،او عروسک خیمه شب بازی غرب هست، ای کاش واقعا به فکر مردم اوکراین بودند غربی ها از آمار کشته شده گان هیچ وقت اظهار تاسف نمی کنند روسیه هم که کم نمی گذارد در مقابل این صف آرایی غرب، بيچاره انسان هایی که بیگناه کشته وآواره می‌شوند غرب اگر انسانیت برایشان مفهوم داشت سالها مردم فلسطین و یمن وعراق وافغانستان وایران و... برایشان مهم بود آنها از طالبان و داعش واسرائیل زلنسکی هر وسیله‌ای استفاده می کنند برای منفعت گرچه در این بازی، اینبار جنگ با یکی از شرکای خودشان هم باشد
آخرین اخبار