دریادار تنگسیری:

کارایی قلم و دوربین خبرنگاران بیشتر از اسلحه است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوربین،قلم وبیان خبرنگار کمتر از سلاحی که دردست رزمندگان قرار دارد نبوده،بلکه کاراتر است.

 دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در آیین تقدیر از خبرنگاران فعال در زمینه پوشش اخبار دفاعی در بندرعباس، از خبرنگاران به عنوان طلایه دار جبهه‌ها و زبان گویای مردم یاد کرد که از بطن حادثه خبر می‌دهند و گفت: گاهی قدرت روایت و تبلیغ خبرنگاران بسیار بیشتر از رونمایی از سلاح است.

او گفت: خبرنگاران افسران خط مقدم نبرد جنگ رسانه‌ای کشور هستند و با کمترین میزان درآمد عاشقانه مشغول خدمت بوده و قابل خریدن نیستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها با قلم و تصاویر خود می‌توانند در دل‌ها اثر گذاشته و اراده‌ها را قوی‌تر کرده و نقش موثری در ایجاد و استحکام اراده‌ها دارد.

دریادار تنگسیری گفت: وقتی خبرنگاران ارتش جان بر کف و سپاه پاسداران کشور تبلیغ می‌کنند یعنی قوای نظامی کشور را در مقابل دشمن قوی نشان می‌دهند و چع بسا همین موجب شود دشمن بترسد و عقب بنشیند.

او با اشاره به قدرت رسانه در نبرد‌های نظامی گفت: هیتلر با تبلیغات، لهستان را ۲۹ روزه گرفت و مقاومتی در برابر خود ندید و به مسکو رسید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این رویداد تاریخی به خوبی نقش و اهمیت رسانه را نشان می‌دهد، همچنین نشان می‌دهد خبرنگاران کار بزرگی برای کشور انجام می‌دهند.

دریادار تنگسیری گفت: این موضوع را زمانی بهتر درک می‌شود که متوجه باشیم امروز در جنگ اراده‌ها قدم می‌زنیم.

او گفت: خبرنگاران عاشق کشور دارای شهامت، خستگی ناپذیر، امانتدار، مسوولیت‌پذیر، فداکار و جهادگر هستند و اگر کاری انجام شود که زمینه یأس دشمن و شادی مردم کشور را فراهم سازد، خوشحال می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به خبرنگاران گفت: به شخصه ندیده‌ام خبرنگاران با آبروی افراد بازی کنند، اما مراقب قلم‌های خود باشید که آبروی کسی تضییع نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.