ابوالفضل رحیمی گفت: ثبت و رصد رویدادهای منجر به بحران که موجب اختلال و وقفه در ارائه خدمات پایدار میشود از جمله رویکردهای این سامانه است.
او ادامه داد: از مهمترین قابلیتهای مهم سامانه میتوان به قابلیت ورود اطلاعات پایه و دسترس و فعال بودن با ایجاد نام کاربری و رمز ورود به سیستم بر بستر وب و بر روی ابزار همراه (موبایل) از طریق مرورگر وب برای مدیران مناطق و کاربران مربوطه است.
رحیمی افزود: کاربران می توانند در زمان مخاطرات و شرایط بحرانی ضمن هماهنگی با دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت از طریق سامانه مذکور اقدام کنند.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان سرعت در رسیدگی به حوادث و افزایش کیفیت خدمات به مشترکین در صنعت آب و فاضلاب را از مهمترین رویکردهای این سامانه دانست و افزود: تمام مدیران مناطق باید جلسات مستمر در زمینه بهبود اطلاع رسانی حوادث را مورد توجه قرار دهند.