مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد انقلابی از سال ۵۹ تاکنون منشأ برکات فراوانی برای نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام خاضع در جلسه با نماینده ولی فقیه در استان گفت: ترویج فرهنگ اسلامی از مهمترین ویژگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: موضوع فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست گذاری، راهبری و همکاری در برگزاری مناسبت‌های دینی و مذهبی است.

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علاوه بر تقویت فرهنگ اسلامی و مقابله با هجمه های فرهنگی، مدیریت و ساماندهی بخش اعظمی از عزاداری های ماه محرم و بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را بر عهده دارد.

خاضع با بیان اینکه برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراجناحی است گفت: در یک سال گذشته تاکنون ۸۰ جلسه برای هماهنگی برگزاری مراسم دینی و مذهبی و ۴۰۰ عنوان برنامه مختلف برگزار شده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای هماهنگی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رنج‌های زیاد و تلاش‌های طولانی به پیروزی رسید و به ثمر نشست، گفت: اهتمام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی قابل تحسین است.آیت الله حسینی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی است که توانسته مواضع مردمی را در عرصه ملی و بین المللی به زیبایی به نمایش بگذارد.
 
وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت های سال اهرمی قدرتمند در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برپایی هر چه با شکوهتر مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی، نقش خود را به عنوان حلقه وصل مردم با بصیرت و انقلاب به خوبی ایفا کرده و گام های موثری را در این راستا برداشته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.