افزایش اینترنت پرسرعت در مازندران با بهره برداری از ۱۷۰ طرح + فیلم

اینترنت خانگی و کسب و کار‌ها در مازندران با افتتاح ۱۷۰ طرح که هفته دولت در استان بهره برداری می‌شود پر سرعت تر خواهد یافت.

علی نوروزی مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ۱۷۰ پروژه از طرح نجما هفته دولت در مازندران بهره‌برداری خواهد می‌شود، گفت: طرح نجما یا نهضت جهادی توسعه فیبر نوری با هدف واگذاری ۷ میلیون پورت پرسرعت در کشور توسط شرکت مخابرات ایران طرحی شده است.

او افزود: ۷۰۹ طرح برای افزایش اینترنت پرسرعت در منازل و کسب و کار‌ها در مازندران طراحی شده است که از این تعداد ۱۷۰ طرح در سراسر استان اجرایی شد و هفته دولت بهره برداری می‌شوند.

نوروزی ادامه داد: از مهمترین طرح‌های مخابرات مازندران در حوزه طرح نجما که قرار است افتتاح شود می‌توان به طرح ایجاد و توسعه شبکه فیبر نوری در منطقه سفید تمشک، دریا پشته رامسر و دریاگوشه و تازه‌آبادِ سلمان‌شهر اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران گفت: طرح‌های اجرا شده در مناطق توسکاتک، شمجاران و درزیکلا در نوشهر و چالوس، روستای حرب ده و مغانده در محمودآباد و نور به همراه اجرای طرح بزرگ فیبر نوری در منطقه پهناب جویبار برای رفع قطعی چند ساله خط تلفن ۱۴ روستا هم از جمله طرح‌های شاخصی هستند که در هفته دولت بهره برداری می‌شوند.

او افزود: افتتاح ۳۰ سایت uso همراه اول یا طرح خدمات عمومی اجباری روستایی جهت دسترسی به اینترنت پرسرعت با اعتبار دولتی که در مناطق مختلف روستایی استان نصب و راه‌اندازی شده است نیز از دیگر طرح‌هایی است که هفته دولت در مازندران به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.