کارشناس بازی‌های رایانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات بخش حضوری هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی، شهریور امسال در شهرکرد برگزار می‌شود.

ایمان اعتدالی با بیان اینکه ثبت‌نام هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با عنوان جام یک میلیون نفری از تیر ۱۴۰۲ در بخش‌های حضوری و موبایلی آغاز شده است، افزود: بازیکنان شرکت‌کننده در بخش حضوری این رقابت‌ها روز‌های ۱۸ تا ۲۲ شهریور هم‌زمان با سراسر کشور در شهرکرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: استقبال بازیکنان و علاقه‌مندان استانی از این رقابت‌ها قابل‌توجه است و بنا به اعلام دبیرخانه این مسابقات تا پایان نیمه مرداد، چهارمحال و بختیاری بر اساس تعداد شرکت‌کننده در رتبه ۱۲ کشور قرار دارد.

اعتدالی با بیان اینکه فرصت برای نام‌نویسی در جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران همچنان باقی است، گفت: برای این دوره از مسابقات در مجموع یک میلیارد تومان جایزه در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان به شرکت در بخش موبایلی می‌توانند به صورت غیرحضوری در مسابقات شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: مسابقات بخش حضوری در رشته فیفا ۲۳ و در بخش بازی‌های موبایلی ایرانی با بیش از ۲۰ بازی پرطرفدار ایرانی همچون، چون آمیرزا، پیربابا، قصه‌های قرآنی و سلام فرمانده برگزار می‌شود و برترین‌های استانی در بخش حضوری به مرحله کشوری را پیدا می‌کنند.

کارشناس بازی‌های رایانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به در نظر گرفته شدن جوایز ویژه برای بخش خواهران این مسابقات نیز اشاره و تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی می‌توانند برای نام‌نویسی و اطلاع از جزییات مسابقات به پایگاه اینترنتی بازیکو به نشانی baazico.ir و ircg.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار