کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: رگبار پراکنده باران و وزش باد، پدیده‌های غالب جوی طی امروز و فردا در کرمان هستند.

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تا کمی ابری است، گفت: طی ساعات بعدازظهر امروز برای ارتفاعات نیمه جنوبی استان کرمان، رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

او افزود: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خود داری شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: وزش باد و گردوخاک شدید روز جمعه در مناطق شمال، شمال غربی، شرق و جنوب شرقی استان کرمان باعث کاهش کیفیت هوا در این مناطق می شود.

او با اشاره به اینکه شدت گردوخاک در شهر‌های زهکلوت، رفسنجان، زرند، فهرج و ریگان بیشتر است، گفت: رانندگانی که قصد تردد در این شهرها را  دارند قبل از حرکت از وضعیت جاده‌ها مطلع باشند.

 سلاجقه بیان کرد: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و لاله زار با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

او  حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار