وزیر راه و شهرسازی:

نهضت دوم واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت اجرا می‌شود

بذرپاش گفت: از حدود یک ماه و نیم دیگر نهضت دومی برای واگذاری زمین اجرا خواهد شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای تامین مسکن استان ایلام با تاکید بر شتاب بخشی تولید مسکن در تمامی استان‌ها، گفت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از شعار‌های دولت سیزدهم باید با تمام قدرت و قوا اجرا شود.

بذرپاش با اشاره به طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده بیان کرد: از حدود یک ماه و نیم دیگر نهضت دومی برای واگذاری زمین اجرا خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها و اختیارات وزارتخانه برای اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن و شتاب‌دهی تولید مسکن استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن احیای بافت‌های فرسوده در دستور کار است و در استان‌ها نیز بر این مهم تمرکز شده است.

وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر رفع موانع و مشکلات طرح تولید مسکن، گفت: فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌ها برای تسریع در طرح نهضت ملی مسکن از اختیاراتی که قانون برای آنان تعیین کرده است استفاده کنند.

وی با تاکید بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دانشگاه‌ها گفت: در دانشگاه آزاد برای خوابگاه متاهلی، پرسنل و هیات علمی در قالب نهضت ملی مسکن، مسکن ساخته می‌شود.

بذرپاش در خصوص بخش مسکن روستایی نیز توضیح داد: سیاست‌های جدیدی در حوزه مدیریت مسکن روستایی و اصلاح طرح هادی دنبال می‌شود که طرح هادی رشد سریع‌تری برای واگذاری زمین و ساخت در روستا‌ها داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تصمیمات خوبی در حوزه ریلی، راهسازی و راهداری برای استان گرفته شده است که می‌تواند منشأ اثرات فراوانی برای استان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.