مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی از افزایش تخلفات صنف طلا و جواهر در استان خبر داد.

آقای حضرتی در جلسه هماهنگی تعزیرات حکومتی در ارتباط با ضوابط فلزات گرانبها گفت: با توجه به گزارش های متعدد مردم در خصوص بروز تخلفات متعدد در حوزه  طلا و جواهر باید با حضور گشت های مشترک بازرسی در بازار طلا و جواهرات استان آذربایجان شرقی نسبت به بررسی این موضوع اقدام شود.

وی با بیان اینکه گزارش های مردمی حاکی از بروز تخلفات عمده در زمینه فروش طلا و جواهرات تقلبی، گرانفروشی و کم فروشی است اظهار کرد: اتحادیه مربوطه به تمامی اصناف زیر مجموعه خود اطلاع رسانی کرده و آنان را از موضوع مطلع کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر پس از اطلاع رسانی و اقدام اولیه نسبت به آماده سازی تیم بازرسی به همراه نفراتی از اداره کل تعزیرات حکومتی گشت مشترک راه اندازی کند.

آقای حضرتی ادامه داد: این گشت ها باید به صورت مستمر در بازار طلا و جواهرات حضور یافته و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قانونی لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
ارسال دعوتنامه و درخواست تکمیل وجه توسط ایران خودرو به منزله آماده بودن خودرو جهت تحویل است. چرا وقتی که شرکت بعد از ۳ ماه نتوانسته به تعهد خود که تحویل خودرو حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز بوده عمل نماید دعوتنامه تکمیل وجه ارسال نموده است؟ چرا به سود مشارکت قانونی و سود تاخیر عمل نمی نماید ؟ آیا قرار نیست دستگاه متولی به ایفای تعهدات شرکت فشار بیاورد؟ خودرو تارا با شعار خودرویی کاملاً ملی عرضه شد پس علت تاخیر چند ماهه تحویل این خودرو چیست ؟ چرا به اعتماد عمومی خدشه و به عصبانیت جامعه دامن زده می شود؟تارا دستی تحویل ۳۱ خرداد
آخرین اخبار