نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: فعالیت رسمی  مواکب اربعین از ابتدای شهریور ماه در اندیمشک  آغاز می‌شود.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: موکب های شهرستان ۲۰ شبانه روز برپا و از زائران اربعین حسینی پذیرایی خواهند کرد.

او می‌گوید: تقسیم کار صورت گیرد بخشداران الوار گرمسیری و  مرکزی و دهیاران و شهرداران بیشتر از سال های گذشته کمک کنند خیرین پا کار بیایند و از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده شود 

به گفته او خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک حد و مرز ندارد، در کنار پذیرایی و  اسکان از زائران اربعین به مدت ۲۰ شب برنامه های عزاداری و فرهنگی در جوار شهدای گمنام شهرستان اندیمشک برای زائران و شهروندان برگزار خواهد شد.

حسنوند گفت:ستاد مرکزی اسکان اربعین توسط آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شود و مساجد و مدارس و حسینیه های شهرستان اندیمشک جهت اسکان زائران آماده باشند و برای اسکان و پذیرایی  زائران خارجی نیز در شهرستان اندیمشک مکان های پیش بینی شود.

نماینده مردم اندیمشک می‌گوید: مرکز اصلی استقرار مواکب اندیمشک شهدای گمنام است و در کنار مواکب مرکزی شهدای گمنام در ورودی شهرستان از عوارضی پل زال تا  خروجی شهرستان شهرک شهید  مدنی  مواکب همچون سالیان گذشته برپا خواهند شد و به زائران اربعین خدمت ارائه می کنند.

به گفته او همه مدیران پای کار اربعین حسینی باشند برنامه ریزی در مسیر برگشت زائران اربعین در شهرستان اندیمشک نیز صورت گرفته است و امکانات و زیرساخت‌های جدیدی در این مسیر در دست احداث است.

 حسنوند با بیان اينکه اندیمشک شهر خادم الحسین علیه السلام و در مسیر بهشت  است گفت: استقرار سیستم سیار سوخت رسانی و خودپرداز های سیار ،تقویت بی تی اس تلفن همراه ،استقرار نانوای سیار،تقویت اینترنت در ایام اربعین در شهرستان اندیمشک صورت می گیرد.

نماينده مردم اندیمشک گفت: اندیمشک در مسیر بهشت قرار دارد و این شهرستان در مسیر اصلی سه مرز اربعین حسینی قرار دارد و این یک نعمت برای مردم اندیمشک است خدمت رسانی به زائران اربعین یک حرکت ارزشمند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.