نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: فعالیت رسمی  مواکب اربعین از ابتدای شهریور ماه در اندیمشک  آغاز می‌شود.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: موکب های شهرستان ۲۰ شبانه روز برپا و از زائران اربعین حسینی پذیرایی خواهند کرد.

او می‌گوید: تقسیم کار صورت گیرد بخشداران الوار گرمسیری و  مرکزی و دهیاران و شهرداران بیشتر از سال های گذشته کمک کنند خیرین پا کار بیایند و از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده شود 

به گفته او خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک حد و مرز ندارد، در کنار پذیرایی و  اسکان از زائران اربعین به مدت ۲۰ شب برنامه های عزاداری و فرهنگی در جوار شهدای گمنام شهرستان اندیمشک برای زائران و شهروندان برگزار خواهد شد.

حسنوند گفت:ستاد مرکزی اسکان اربعین توسط آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شود و مساجد و مدارس و حسینیه های شهرستان اندیمشک جهت اسکان زائران آماده باشند و برای اسکان و پذیرایی  زائران خارجی نیز در شهرستان اندیمشک مکان های پیش بینی شود.

نماینده مردم اندیمشک می‌گوید: مرکز اصلی استقرار مواکب اندیمشک شهدای گمنام است و در کنار مواکب مرکزی شهدای گمنام در ورودی شهرستان از عوارضی پل زال تا  خروجی شهرستان شهرک شهید  مدنی  مواکب همچون سالیان گذشته برپا خواهند شد و به زائران اربعین خدمت ارائه می کنند.

به گفته او همه مدیران پای کار اربعین حسینی باشند برنامه ریزی در مسیر برگشت زائران اربعین در شهرستان اندیمشک نیز صورت گرفته است و امکانات و زیرساخت‌های جدیدی در این مسیر در دست احداث است.

 حسنوند با بیان اينکه اندیمشک شهر خادم الحسین علیه السلام و در مسیر بهشت  است گفت: استقرار سیستم سیار سوخت رسانی و خودپرداز های سیار ،تقویت بی تی اس تلفن همراه ،استقرار نانوای سیار،تقویت اینترنت در ایام اربعین در شهرستان اندیمشک صورت می گیرد.

نماينده مردم اندیمشک گفت: اندیمشک در مسیر بهشت قرار دارد و این شهرستان در مسیر اصلی سه مرز اربعین حسینی قرار دارد و این یک نعمت برای مردم اندیمشک است خدمت رسانی به زائران اربعین یک حرکت ارزشمند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار