حجت الاسلام رضازاده گفت: نخبگان و دلسوزان نظام با توان بالای اندیشه مندی برای کمک به قانون گذاری کشور برای ثبت نام نمایندگی مجلس اقدام کنند.

حجت الاسلام حبیب رضا زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به اینکه بهبود معیشت مردم در گرو تلاش همگانی به ویژه دولتمردان است، گفت: ایجاد اشتغال‌های خرد خانگی و کارگا‌های کوچک در شهرستان ریگان از ضروریات می‌باشد و توجه به صنایع کوچک و متوسط، کلید تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

او با شاره به ۲۶ مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان با اسارت در زندان‌های رژیم بعث، درس صبر، ایثار و مقاومت در برابر دشمنان را به نسل جوان  تعلیم می‌دهند و لازم است خاطرات آزادگان بیشتر برای جامعه بیان شود.  

امام جمعه ریگان در بخش دیگری از سخنان خود به روز خبرنگار اشاره کرد و بیان داشت: خبرنگار، حلقه اتصال مسئول و مردم، رساننده صحیح و با صداقت حرف و مشکلات مردم به مسئولان است.

او به قشر خبرنگار توصیه کرد: از شایعه سازی، کدر کردن فضای جامعه، فروش قلم خود با کم‌ترین قیمت و حزبی برخورد کردن پرهیز کنند و  امید وار کننده‌ترین خبر‌ها را در اولویت خبر سازی قرار دهند.

امام جمعه ریگان  در بخش دیگری از سخنان خود به فضای انتخاباتی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: نخبگان و دلسوزان نظام اسلامی با توان بالای اندیشه مندی برای کمک به قانون گذاری کشور در پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند.

 حجت الاسلام رضا زاده تصریح کرد: متقاضیان نمایندگی مجلس، اگر صادقانه قدم بردارند، مردم یقینا می‌فهمند و به او رأی می‌دهند.

او به عارضه خشکیدگی خوشه‌های درختان کشاورزان در اثر گرما و طوفان شن اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان استانی کشاورزان ریگانی را در یابند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: حاصل دست رنج یک سال از نخلداران ریگانی بر روی نخل‌ها خشکیده شده است که با توجه به تک‌محصولی بودن خرما، اقتصاد آن‌ها متضرر شده است.

او از صندوق بیمه محصولات کشاورزی خواست تا نسبت به پرداخت غرامت محصول نخلداران اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار