امام جمعه سمنان:

دلسوزان و افراد توانمند برای انتخابات مجلس ورود کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به اجرای فرایند پیش‌ثبت‌نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: افراد توانمند، دلسوز و پاکدست، برای نامزدی این انتخابات در استان ورود و اعلام آمادگی کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان  با بیان اینکه در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از ١۶ تا ۲۲ مرداد مرحله پیش ثبت نام به عنوان مکمل قانون انتخابات در حال برگزاری است و ۲ روز تا پایان این فرایند باقی است، تاکید کرد: از همه توانمندان، دلسوزان، افراد پادکست و دغدغه‌مندان نظام دعوت می‌کنیم وارد این عرصه شوند، و نه فقط آنها که با دعوت چندنفر بخواهند احساس مسوولیت کنند.

وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی جای کسانی است که توان اجرای مسوولیت داشته باشند زیرا مجلس در نظام کشور جای مهمی است و هر اقدامی برای افزایش مشارکت دارای اهمیت است.

وی با اشاره به دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مقام معظم رهبری، بیان کرد: در این دیدار بر ویژگی هایی مانند همت بلند، اعتماد به‌نفس، قدرت طراحی، دانش پیشرفته، مدیریت کارامد، شجاعت و استقامت، تاکید شد زیرا این موارد برای تمام امور ضرورت دارد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: داشتن این خصلت ها در اجرای طرحهای سنگین نیاز است و نباید اعتبارات هدر برود، در بسیاری از طرح ها نبود این ویژگی ها در مجریان باعث ضعف در اجرای طرح ها شد.

وی به سالروز آغاز بازگشت آزادگان در ٢۶ مرداد ٨٩ اشاره و اضافه کرد: از خانواده ها و این آزادگان هر چقدر قدردانی شود، نمی توانیم حق را ادا کنیم، آزادگان استقامت و صبر زینبی داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.