امام جمعه کاشان گفت:تعهد و تخصص از ویژگی‌های فردی است که قصد ورود به انتخابات را دارد.

  امام جمعه کاشان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: تعهد و تخصص از ویژگی‌هایی فردی است که قصد ورود به انتخابات را دارد ،چراکه فرد باتقوا اگر متخصص نباشد هیچ وقت وارد صحنه نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی با اشاره به اینکه ماهیت کار خبرنگاری مانند کار انبیای الهی است گفت انبیا خبر را از خدا گرفته و بدون کاستی به مردم می‌رسانند.

او اظهار کرد: از خبرنگاران عزیز تقاضا دارم حفظ کامل خبر و رساندن به مخاطب را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: این ایام سالروز جنگ ۳۳ روزه است، خانم رایس اعلام کرد که خاورمیانه باردار است و بچه آن تغییر مرز‌های خاورمیانه است و این منطقه جدید باید بر اساس مصلحت آمریکا و اسرائیل ایجاد شود.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد:حزب الله لبنان با امکانات کم مادی، اما با روحیه بالای خداباوری به پیروزی رسید، امروز کار اسرائیل به جایی رسیده که ۱۰ هزار نفر از ارتش این رژیم غاصب جدا شده اند، از هفت ماه قبل که نتانیاهو تصمیم بر اصلاحات قضایی دارد صد‌ها هزار معترض در خیابان‌های اسرائیل به خیابان آمده اند.

امام جمعه کاشان افزود:امروز نگرانی اسرائیل چادر‌های حزب الله است که در عمق ۳۰ متری اراضی اشغالی وجود دارد و این همان جمله مقام معظم رهبری است که فرمودند فرج امام عصر (عج) یک کلید رمزآلود دارد و آن کلید فتح قدس است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
باید تخصص هم داشته باشن
آخرین اخبار