«لیندا یاکارینو»، مدیرعامل X (توییتر سابق) گفت: قابلیت تماس ویدیویی به این سکو اضافه خواهد شد. این ویژگی هدف یاکارینو و ایلان ماسک برای تبدیل کردن X به یک «برنامه همهچیز» را نشان میدهد که ویدیوهای طولانی، پرداخت و اشتراکها بخشی از آن خواهند بود.
یاکارینو افزود: «بهزودی میتواند بدون نیاز به شماره تلفن خود با تمام افراد این سکو تماسهای ویدیویی داشته باشید.»
یاکارینو همچنین به پرداختها در این شبکه اجتماعی اشاره کرد و گفت: «حرفهای زیادی در مورد آن وجود دارد. پرداخت بین شما و یک دوست، بین شما و یکی از سازندگان. چیزهای زیادی در ریبرند تجاری وجود دارد که بهعنوان رهایی از توییتر، این امکان را به ما میدهد که از یک ذهنیت و تفکر میراثی تکامل پیدا کنیم و نحوه اجتماع، سرگرمی و معاملات ما را در یک سکو تغییر خواهد داد.»
یکی از اولین تغییرات این سکو برای تبدیل شدن به چیزی که در ذهن یاکارینو و ماسک است، ویدیوهای طولانی بود. این شرکت در اوایل سال جاری امتیاز جدیدی را برای مشترکین سرویس توییتر بلو ارائه کرد که بتوانند ویدیوهای دوساعته آپلود کنند. اپل اولین پذیرنده این تغییر بود و قسمت اول سریال Silo خود را بهطور کامل روی این سکو در دسترس قرار داد. توییتر همچنین بهتازگی پرداخت درآمد تبلیغاتی به تولیدکنندگان واجد شرایط را آغاز کرده است.
منبع: CNBC