استاندار لرستان با بیان اینکه بافت زندگی عشایری و گردشگری روستایی علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب می‌کند، گفت: احیای مسیر گردشگری آبشار نوژیان این استان در دستور کار قرار گرفته است.

فرهاد زیویار اظهار کرد: گردشگری روستایی زمینه‌ای برای پویایی اقتصاد در روستاها است و لرستان نیز یکی از استان‌های بهره مند از این ظرفیت است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مطالعات لازم در زمینه استفاده از ظرفیت چشمه آب گرم روستاهای کشور صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این راستا انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بافت زندگی عشایری و گردشگری روستایی علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب می‌کند، تصریح کرد: آسفالت ۲۰ کیلومتر از جاده خرم‌آباد به آبشار نوژیان در دستور کار قرار گرفته است و انجام این پروژه خرم‌آباد را به ایستگاه کشور متصل می‌کند و موجب احیای این مسیر گردشگری خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مسیر، جاذبه‌های گردشگری تاریخی، فرهنگی و طبیعی بسیاری همچون منطقه چوبتراش، روستای قلعه‌گل، آبشار نوژیان و آبشار وارک وجود دارد و جز یکی از محورهای گردشگری درجه یک استان محسوب خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.