مسئول روابط عمومی فرمانداری میبد گفت: مجتمع ورزشی جواهر شامل هزار متر مربع سالن ورزشی و 450 متر ساختمان اداری، فرهنگی و کتابخانه است.

آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در آئین کلنگ زنی  مجتمع ورزشی جواهر گفت: محمود آباد از محلاتی است که مردم آن با استعداد، خوش فکر، متدین و فارق از هرگونه حواشی هستند.

امام جمعه میبد با بیان اینکه شهرستان میبد در حوزه مسجد، حسینیه، آموزش و پرورش و بسیاری از موضوعات و حوزه‌های دیگر توانمند است، افزود: در حوزه ورزش هم قدم‌های خوبی تاکنون برداشته شده، اما کافی نیست و باید بیش از این‌ها برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت گیرد.

آیت الله اعرافی همچنین از شهردار و مسئولین شهرستان خواست در احداث این مجتمع ورزشی هرچه می‌توانند تلاش و همکاری لازم را مبذول نمایند.

عزیز امانی مسئول روابط عمومی فرمانداری میبد گفت: مجتمع ورزشی جواهر در زمینی به مساحت هزار و ۴۵۰ متر شامل هزار متر مربع سالن ورزشی و ۴۵۰ متر ساختمان اداری، فرهنگی و کتابخانه است.

امانی افزود: احداث این مجتمع به همت صد درصدی خیرین و حمایت خانواده‌های مرحوم حاج حسین زارعی، مهدی زارعی و عباس حجت و همینطور کاشی و سرامیک جواهر، با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار، در مدت زمان یک سال و نیم آینده احداث و به بهره برداری می‌رسد.

این آئین با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه میبد، میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس اداره ورزش و البته خیرین و جمعی از اهالی محمودآباد صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار