کرمانشاه میزبان نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی غرب کشور

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برگزاری اولین نمایشگاه "توانمندی‌های تولیدی و صادراتی غرب کشور" در کرمانشاه خبر داد.

بنفشه امامی‌نیا معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با بیان اینکه این نمایشگاه دهه اول شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار می‌شود، گفت : اگرچه اولویت این نمایشگاه با واحد‌های تولیدی کرمانشاه است، اما از چهار استان دیگر غرب کشور از جمله همدان، ایلام، کردستان و لرستان برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

وی استقبال واحد‌های تولیدی و صنعتی کرمانشاه از این نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون بسیاری از واحد‌های بزرگ تولیدی استان برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای حضور واحد‌های تولیدی در این نمایشگاه وجود ندارد و از همه رسته‌های صنایع غذایی، ساختمانی، دانش بنیان، کشاورزی و ... امکان حضور در این نمایشگاه را دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون چنین نمایشگاهی در کرمانشاه برگزار نشده، یادآور شد: نمایشگاه "کالای ایرانی" سال ۱۳۹۷ و نمایشگاه "رونق تولید" در سال ۱۳۹۸ با رویکرد مشابهی و متناسب با شعار همان سال در کرمانشاه برگزار شد، اما برپایی نمایشگاهی به این شیوه برای اولین بار در استان انجام می‌شود.

امامی‌نیا هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی دستاورد‌های واحد‌های تولیدی استان خصوصا با هدف معرفی به بازار‌های صادراتی دانست و تاکید کرد: با توجه به همجواری کرمانشاه با عراق و بازار مناسبی که در کشور همسایه وجود دارد، معرفی توانمندی‌های تولیدی استان می‌تواند به رونق تولید و تجارت در کرمانشاه کمک کند.

وی از واحد‌های تولیدی برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرد و افزود: مهلت ثبت نام در این نمایشگاه همچنان ادامه دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.