شناسایی ۲۹ ملک در استان اردبیل برای مولدسازی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل از شناسایی ۲۹ ملک دستگاه‌هاهی اجرایی استان برای مولدسازی خبر داد.

یعثوب نژادمحمد گفت: در چهار ماهه امسال تحقق بودجه مصوب استان 110 درصد بوده که یک رقم مناسب و بالاتر از سقف تعریف شده بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ‌اردبیل می گوید: پارسال با 40 درصد رشد تأمین منابع، سقف درآمدهای استان به بیش از 2 هزار و 400 میلیارد تومان رسید که امیدواریم تا آخر شهریورماه نیز که فرصت جذب اعتبارات پارسال است، بیشترین جذب منابع را در استان شاهد باشیم.

به گفته او، تاکنون 70 درصد اعتبارات عمرانی استان جذب شده و در روزهای باقیمانده تا آخر شهریورماه نیز شایسته است 700 میلیارد تومان منابع مانده نیز در حوزه‌های مختلف جذب شود.

نژاد محمد به شناسایی قوانین مخل تولید اشاره کرد و گفت: با هدف بهبود فضای کسب و کار تاکنون 60 قانون مخل و مزاحم تولید شناسایی و در قالب شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی اصلاح شده است.

او در ادامه افزود: تعدادی از این قوانین مخل برای حذف به هیئت مقررات‌زدایی کشور ارسال شده که امیدواریم بستر و زمینه این حرکت فراهم آید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ‌اردبیل همراهی 21 دستگاه استانی را در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری یادآور شد و گفت: تاکنون در استان اردبیل به ارزش 57 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده و مجوز پنج سرمایه‌گذاری خارجی نیز صادر شده است.

نژادمحمد بیان کرد: در بحث مولدسازی فعالیت‌های خوبی در استان رقم خورده به طوری که 29 ملک در این حوزه شناسایی شده که ارزش تقریبی آنها یک‎‌هزار و 700 میلیارد تومان است.

او فروش 2 ملک به ارزش 31 میلیارد تومان را در چهار ماهه امسال یادآور شد و گفت: فروش 6 ملک نیز در مرحله آگهی قرار گرفته و امیدواریم از محل تهاتر و تأمین بدهی پیمانکاران بیش از 2 هزار و 700 میلیارد تومان در استان اردبیل تحققی عینی پیدا کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.