مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح ۱۵۰ کلاس درس در شهر کرمان تا ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

رضا رضایی در نشست تخصصی با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه جذب اعتبارات ملی در سال ۱۴۰۱ با جذب بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بعد از استان سیستان و بلوچستان در رتبه دوم کشور قرار دارد.

او از جذب بودجه ۱۷۷ میلیارد تومانی از محل اعتبارات استانی در سال ۱۴۰۱ نیز خبر داد و گفت: آموزش و پرورش استان در مجموع جذب اعتبارات ملی و استانی در رتبه سوم کشوری قرار دارد.

رضایی با اشاره به جذب اعتبار یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به کرمان گفت: آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

 

رضایی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در شهر کرمان از میانگین فضای آموزشی کشور و استان نیز پایین‌تر است از افتتاح و بهره برداری از ۱۵۰ کلاس درس در شهر کرمان تا ابتدای سال تحصیلی جدید خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: بیش از یک هزار کلاس درس تا ابتدای سال تحصیلی جدید در استان به بهره برداری می‌رسد.

رضایی با بیان اینکه ساماندهی و رشد درآمد‌های اختصاصی یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان کرمان است از ساخت ۲۸ فضای تجاری در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان در راستای خلق درآمد پایدار خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار