جلسه اضطراری نتانیاهو پس از افزایش انصراف نیرو‌های ذخیره ارتش

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با فرمانده نیروی هوایی و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، جلسه‌ای تشکیل داده و درخصوص مسائل امنیتی گفتگو کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از افزایش انصراف نیروهای ذخیره ارتش از خدمت با «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی و «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، جلسه‌‌ای اضطراری تشکیل داده و درخصوص مسائل امنیتی گفتگو کرد.

براساس گزارش آی ۲۴ نیوز، این جلسه دقیقا زمانی برگزار شد که تومر بار اعلام کرد شایستگی ارتش نه تنها مثل قبل نخواهد شد، بلکه با گذر زمان شاهد آسیب خواهد بود.

این مقام صهیونیست در ادامه اظهاراتش گفت: «ارتش اسرائیل همیشه آماده جنگ است، اما آسیب به نیروی هوایی به دلیل استعفای نیروهای ذخیره در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی به طور جدی در حال افزایش است».

امروز همچنین بنامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و هرتزی هالیوی رئیس ستاد کل ارتش این رژیم به سبب یک تحول امنیتی مهم، جلسه‌ای اضطراری برگزار کردند. پایگاه خبری واللا نیوز در این خصوص نوشت: نتانیاهو تعطیلات خود در جولان را لغو کرده و با هالیوی در تل آویو دیدار کرده است.

هاآرتص نیز درباره بحران در ارتش صهیونیستی نوشت: «دست فرماندهی ارتش بسته است. اگرچه در بیانیه هایی که صادر می شود از نیروهای ذخیره خواسته شده است که به خدمت سربازی آسیب نزنند، اما در این بین هیچ اقدام ملموسی علیه کسانی که تصمیم به توقف داوطلبانه برای خدمت سربازی گرفته‌اند، انجام نشده است و در اصل تلاش می‌شود بدون محاکمه آن‌ها و بی سر و صدا این بحران را حل کنند».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار