معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویکرد مردم‌محوری برنامه‌های دولت گفت: سیاست اصلی دولت سیزدهم مشارکت مردم در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری بود.

محسن حسین‌میرزایی به‌مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی در جمع تشکل‌های مردمی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فعالیت‌های گروه‌های مردمی در بخش‌های مختلف قابل قدردانی است.

وی با اشاره به نقش ویژه تشکل‌های مردمی در ارتقای سرمایه‌های اجتماعی افزود: از تشکل‌های مردمی انتظار می‌رود نقش محوری خود را در این راستا ایفا کنند.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی واگذاری امور به مردم را باعث پویایی جامعه‌ای اعلام و تصریح کرد: در دولت سیزدهم سیاست اصلی نقش دادن به مردم در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است.

وی تشکل‌های مردمی را موثر در ارتقای سرمایه اجتماعی دانست و یادآور شد: مسئولان چهارمحال و بختیاری به نقش مردم و تشکل‌های مردمی در پیشرفت و تعالی استان باور دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: البته تشکل‌های مردمی باید در این زمینه به خودباوری برسند تا در یک تعامل دو سویه شاهد ارتقای استان در بخش‌های مختلف باشیم.

حسین‌میرزایی با اشاره به انتخابات امسال‌ گفت: تشکل‌های مردمی در ایجاد رقابت سالم و مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توانند تاثیرگذار باشند و انتظار می‌رود در این راستا فعال عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار