بهره برداری از چاه جدید تامین آب آشامیدنی شهرستان البرز

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز گفت: چاه تامین آب آشامیدنی شهر‌های محمدیه، مهرگان، بیدستان و شریفیه به بهره برداری رسید.

حسین رجب پور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز گفت: با تلاش شبانه روزی، چاه جدید تامین آب آشامیدنی شهر‌های محمدیه، مهرگان، بیدستان و شریفیه موسوم به چاه شماره ۶ که حفاری آن از تیرماه آغاز شده بود به بهره برداری رسید.

رجب پور ادامه داد: این پروژه شامل اجرای حفر و تجهیز چاه، اجرای خط انتقال به صورت روکار و موقت به طول ۵۰۰ متر، خرید و راه اندازی تابلو برق، الکتروپمپ شناور، کابل و لوله جدار و آبکش است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز در ادامه گفت: همچنین تا زمان خرید برق، انتقال و استقرار یک دستگاه دیزل ژنراتور جهت تامین برق پمپاژ از اقداماتی بود که در مدت زمان دو هفته اجرا و موجب شد این چاه در مدار بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه ۷۲ میلیارد ریال هزینه شده تصریح کرد: شهروندان در شهر‌های محمدیه، بیدستان، شریفیه و مهرگان از آب تولید شده از این چاه برخوردار خواهند شد.

 مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز گفت: ظرف سه ماه گذشته غیر از این چاه سه حلقه چاه دیگر نیز تجهیز و راه اندازی شد که بابت اجرای آن اعتباری حدود ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است که با تجهیز این چاه کل اعتبار هزینه شده برای تامین آب شهر‌های بخش محمدیه تاکنون حدود ۲۸۰ میلیارد ریال می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار