دعوت بیلدینگ کار تربت حیدریه به اردوی تیم ملی

امیر علی یوسفی بیلدینگ کار تربت حیدریه به عنوان نایب قهرمانی نائل آمد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وحید قاسمی دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام تربت حیدریه گفت: در جریان بیستمین دوره مسابقات پروش اندام قهرمانی ایران که به منظور اعزام به مسابقات آسیایی بمدت سه روز در ادبیل برگزار شد امیر علی یوسفی به عنوان نایب قهرمانی نائل آمد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

او افزود: در تقابل جذاب ورزشکاران بخش بیلدینگ بدنسازان رده جوانان در دو دسته وزنی منفی ۷۵ و مثبت ۷۵ کیلوگرم روی استیج رفتند که «امیرعلی یوسفی» بیلدینگ کار این شهرستان در دسته وزنی ۷۵- بعد از یک ورزشکار از خراسان رضوی و بالاتر از نماینده آذربایجان شرقی بر سکوی دوم ایستاد و نشان نقره را برگردن آویخت.

دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام تربت حیدریه ادامه داد: در این مسابقات بیش از ۸۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان، پیشکسوتان و در پنج بخش فیزیک، ماسکولار فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی بیلدینگ و بادی کلاسیک روی استیج رفتند که در نهایت یک نشان نقره سهم نماینده بیلدینگ کار این شهرستان شد.

قاسمی بیان کرد: نماینده تربت حیدریه در پایان این رقابت‌ها با اعلام نظر کمیته فنی مسابقات دعوتنامه حضور در اردوی تیم ملی بادی بیلدینگ جوانان کشور را نیز دریافت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.