امروز مهم‌ترین معروف سیستان و بلوچستان «وحدت» است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: راهبرد دشمن برای استان ما تفرقه است؛ امروز مهم‌ترین معروف ما نیز در استان وحدت است.

  احمد شفائی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه بیان کرد: این جلسه برای تکریم از یک فرمانده عزیز و همچنین معارفه فرماندهی دیگر برای سنگر سپاه در این شهرستان است.

وی افزود: شهرستان میرجاوه دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های آن که باید به‌خاطر آن خداوند را شاکر باشیم ظرفیت مردمی آن است.

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: مردم عزیز این شهرستان بسیار نجیب و وفادار به انقلاب و کشور هستند؛ ریش‌سفیدان، علما، معلمین و سایر بزرگان شهرستان در شکل‌گیری چنین شخصیت بزرگی از مردمان آن تأثیرگذار بوده‌اند.

وی تصریح کرد: ظرفیت هم‌جواری شهرستان میرجاوه با کشور پاکستان بسیار بااهمیت و مهم است که می‌تواند موجب رونق اقتصادی استان بشود. این شهرستان می‌تواند هم در زمینه تولید و هم در زمینه تجارت که باعث رونق اقتصادی استان می‌شود اثربخش باشد.

شفائی همچنین گفت: امروز ما در استان سیستان و بلوچستان مفتخر هستیم که در زمینه تجارت پیشرفت چشمگیری را مشاهده می‌کنیم و ظرفیت شهرستان میرجاوه در این زمینه ویژه و بااهمیت است.

وی گفت: از زمان‌های دور مسیر میرجاوه باتوجه‌به قرابت‌های فرهنگی با کشور پاکستان، ظرفیت بزرگ تجاری را برای ما رقم زده است.

فرمانده سپاه سلمان در ادامه با اشاره به ایام محرم و نزدیک‌شدن به اربعین حسینی اظهار کرد: ورود زوار پاکستانی به کشور ما برای رسیدن به کربلا و زیارت اربعین به‌خصوص از مرز میرجاوه، ظرفیت بسیار بزرگ خدمت‌رسانی را برای ما فراهم کرده که موجب سرازیرشدن خیرات و برکات برای استان ما شده است.

وی تأکید کرد: پس از واقعه عاشورا، جهاد تبیین حضرت زینب سلام‌الله‌علیها بود که حرکت ارزشمند امام حسین علیه‌السلام را زنده نگاه داشت. امروز نیز جهاد تبیین به فرمایش مقام معظم رهبری یک جهاد واقعی و قطعی است.

شفائی تأکید کرد: امروز دشمن تمام توان خود را به میدان آورده تا امنیت مردم را به مخاطره بیندازد؛ حرکت تروریستی جاده خاش، حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان و همچنین حمله به حرم مطهر شاه‌چراغ در شیراز همه در راستای همین راهبرد دشمن است.

وی افزود: راهبرد دشمن برای استان ما تفرقه است؛ امروز مهم‌ترین معروف ما نیز در استان وحدت است.

فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در طول ۴ دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مردم را از نظام ناامید کند؛ اما مردم عزیز ما به‌خصوص در استان سیستان و بلوچستان امروز سرخود را بالا گرفته‌اند؛ زیرا دشمن را در تمام دوران ناامید کرده‌اند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن تقدیر و تشکر و سرهنگ پاسدار غلامرضا شعیبی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه معارفه شد.

برچسب ها: سپاه سلمان ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار